Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

Βρήκα το παρακάτω κείμενο και μου έκανε τόση εντύπωση που σας το παραθέτω αυτούσιο:

"Μακάρι στην ζωή όλα να ήταν όπως τα φανταζόμαστε. Δυστυχώς όμως πρέπει να συμβαδίζουμε με βάση όλα αυτά που μας συμβαίνουν και να προχωράμε μπροστά με όλα τα εμπόδια και τα προβλήματα που εμφανίζονται και μας ακολουθούν σαν σκιές δίπλα μας.
Αν με ρώταγε κανείς πριν ένα μήνα πως αισθάνομαι, θα έλεγα ότι έχει περάσει ένας ολόκληρος συρμός τρένου από πάνω μου. Χιλιάδες προβλήματα καθημερινά μου έλεγαν την καλημέρα τους. Κάποια μάλιστα ήταν και πολύ κακοί επισκέπτες και σε έκαναν να αναρωτιέσαι αν υπάρχει θεός που βλέπει την τυραννία σου και σε αφήνει να περνάς όλες αυτές τις δοκιμασίες. Άλλα πάλι λιγότερα επώδυνα σαν ένα τσίμπημα από κουνούπι που με τον καιρό θα φύγει.
Πραγματικά πριν ένα μήνα σκεφτόμουν τα χειρότερα στην ζωή μου ...; Είχα παραιτηθεί από την ρουτίνα της καθημερινότητας και είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Και τι κατάλαβα? Ότι είχε μαζευτεί ένας σωρός από προβλήματα που με έκαναν καθημερινά να πέφτω στην κατάθλιψη και στην απραξία.
Σήμερα όμως ξύπνησα και είπα καλημέρα στον εαυτό μου και πραγματικά την εννοούσα. Σκέφτηκα πως άλλοι έχουν χάσει τους γονείς τους και παλεύουν μόνοι τους καθημερινά για να επιβιώσουν σε αυτήν την άγρια όπως έχει καταντήσει ζωή. Άλλοι δεν έχουν ένα πιάτο ζεστό φαί και γυρνάν από συσσίτιο σε εκδήλωση για να γευτούν λίγο από την τροφή που σε εμάς δεν έχει λείψει ακόμα από το τραπέζι. Άλλοι παρακαλάνε για να βρουν έστω μια δουλεία των εφτακοσίων ευρώ για να ζήσουν και να χαρούν όσο μπορούν αυτό που λέγεται καθημερινότητα.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα λοιπόν παρόλα τα προβλήματα που έχω και φυσικά κατατάσσονται στα πολύ σοβαρά δεν είναι τίποτα μπράτσα σε αυτά που περνάνε άλλοι. Έτσι αποφάσισα να χαμογελάσω στην ζωή να σταθώ στα πόδια μου και να ζήσω.
Οι γονείς και οι φίλοι μου, μου έμαθαν κάτι. Να ευχαριστώ τον θεό που κάθε μέρα ξυπνάω με υγεία και να χαμογελάω στον καθρέπτη μου καθώς θα του λέω καλημέρα.
Αποφάσισα λοιπόν να το κάνω και να ξεπεράσω τα προβλήματα μου με πίστη στον θεό αλλά και στα πόδια μου. Γιατί η ζωή σου δίνει μια φορά την ευκαιρία και πρέπει να την αρπάξεις και όχι να αρνείσαι την καθημερινότητα σου και να την αναβάλεις καθημερινά βάζοντας την σε ένα συρτάρι που δεν σκέφτεσαι ποτέ να ανοίξεις.
Με λίγα λόγια ...;. αγάπησε τον εαυτό σου μπορείς!!!"

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου